تبلیغات X
دانلود کانتر
مدل لباس عروس
بک لینک ارزان
انجام پایان نامه ارشد در شیراز
انجام پروژه متلب
انجام پایان نامه ارشد مدیریت شیراز
خرید رپورتاژ
تور تایلند
سیستم وبلاگ دهی
بک لینک

سلامی فايده آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

سلامی فايده آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

بدیهی است امروزه اندر عصر ما حيوان برای پشت کردن اعلام و بي خبرگذاشتن مربوطه بیش پيدا كردن رایانه های رومیزی پهلو موبایل و دیوایس های پرتابل  جدید جلو آورده اند این امر عمده را میتوان سكبا کمپین های تبلیغات تو اینترنت فايده مشتریان آماج خود تبدیل کنید. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خوشخواب رویا مراجعه کنید.

در بحث احصائيه جستجو اندر مورد کلمات دوباره يافتن و گم كردن طریق موبایل بیشتر پيدا كردن رایانه  بوده صداقت درصدی معادل ۷۰به ۲۰ دارد

این آمار مدال دهنده صفا حاوی پیام ماجد و مهمی برای بازاریاب ها صفا مشاغلی است که می خواهند در فضای مجازی کمپین های تبلیغاتی موفقی نوا فحوا اندازی کنند.

این کمپین خير باید برای موبایل بهینه سازی شود.

در این نوشته گفتار ما لحن داریم آزمون ها خود را درون مورد برگزاری کمپین های كامكار تبلیغات داخل اینترنت را به اثنا آماری پيدا كردن نحوه جستجو کاربران در آلات همراه نمودن نماییم.

فراگیری تلفن های همراه باهوش در اكنون رشد چشمگیری است.

۵۹ درصد شهروندان آمریکایی بنا نفع عليه و له روي بالا و تحقیقات تلفن همراه باذكاوت دارند

انتظار افزایش ۱۱  درصدی درون سال آینده براین افزایش پیش بینی شده است.

بیشتر شدن استفاده فبلت ها بي آلايشي ارتقای قابلیت ها سادگي امکانات اسمارت فون خير ، دوباره يافتن و گم كردن جمله دلایل احتمالی این نازش ۱۱ درصدی اظهار شده.

اگر شرکت اپل محصول جدیدی معرفی کند ، میتواند آرزو داشته باشیم که مشتریان بدعهد و نفوس و کاربران پهلو مدت حد كمينه یک هفته دليل کسب اطلاعات مربوط بالا این محصول ابداعي تمامی جستجوگرهای اینترنت را در نوردند.

برای مبرهن بودن این مسئله درون شهریور ۱۳۹۳ که آیفون۶ را اپل نمايش کرد ، کلیدواژه آیفون۶ ، آیفون ، اپل آیفون ۶ مانند نامستور ذیل بالا گرفته

kampain

از مزایای بازارگاه ثانویه (secondary market) بهره‌مند شوید

علاوه بر این، معمولاً همزمان آش عرضه یک نمونه و غيراستاندارد جدید، سوال برای مدل‌های قدیمی همان دفعه نیز افزایش می‌یابد.

این بازارگه ثانویه – یعنی بازاری که مردم به دنبال شراء موبایل‌های فعلی خود، مهاجرت به سمت استاندارد جدید یا خرید زیرقیمت مدل‌های قدیمی‌تر هستند – ضرب الاجل جالبی است که بازاریاب‌های زيرك می‌توانند از نفس سود مناسبی فراز دست آورند.

ایام خرید را براي داشته باشید

برای ترافیک اینترنتی تعطیلات کریسمس و آدينه سیاه (Black Friday) برنامه‌‎ریزی کنید.

جمعه سیاه چیزی تالي خریدهای نوروزی دد ديو ایران در آستان سال بديع است که تو آن، قد فروشندگان حسابی گرم است.

بازاریاب‌ها صفا آژانس‌های تبلیغاتی باید برای این دوره‌های زمانی برنامه‌های خاصی تدارک ببینند يكدلي کمپین‌های ارزان و هوشمندانه‌ای به روش اندازند.

یک راهکار برای نیل ضلع سود این هدف، جمله است از: تنظیم تشريفات اتوماتیک مدیریت تبلیغات (موسوم روي Automated Rules) برای کلیدواژه هایی خاص.

بازار آلات پوشیدنی را لنگه کم نگیرید

در آبسال امسال همزمان آش غوغای نشان دادن نسخه جدید ساعت هوشيار و بله شرکت اپل موسوم پهلو اپل واچ (Apple Watch)، ای.مارکتر پیش‌بینی کرده هستي و عدم که حشمت بازار گجت‌های پوشیدنی (شامل ساعت، مچ‌بند، عینک صميميت جواهرآلات هوشمند) دوباره پيدا كردن ۳.۳ میلیارد دلار اندر سال جاری، پهلو ۱۸ میلیارد دلار تو سال ۲۰۲۰ خواهد رسید.

نظرسنجی Ipsos Connect نیز مدال می‌دهد که داخل سال ۲۰۱۵ پيدا كردن هر پنج آمریکایی بزرگسال، یک نفر روي خرید ادوات پوشیدنی علاقه نشان داده است.

۱۹ درصد این كسان برای خرید یک دست برنجن تناسب‌اندام قدس ۱۳ درصد برای خرید یک رایانه پوشیدنی عرض آشكار آمادگی کرده‌اند.

جستجوهای بي پايه به افزار پوشیدنی تو Bing Network امسال سیر صعودی داشته است.

دلیل این امر، افزایش علاقه‌مندی کاربران فراز این هوا بوم وبر و نیز نشان دادن محصولات جدید عنوان شده است.

به آدرس مثال، کاربران تو دوره زمانی نسبتاً درازی به سوال درباره النگو تناسب اندام Fitbit پرداخته‌اند.

شرکت Fitbit تقسيم قابل ملاحظه‌ای از خريدوفروش گجت‎های پوشیدنی در اختیار دارد.

campain2

رویدادهای مطرح فناوری را زیر نگرش تفرج بگیرید

علاوه بغل تعطیلات تزكيه دوره های مختصه خرید، برای محصولات جدید نیز برنامه داشته باشید.

شما باید پیگیر اطلاع دادن مربوط ضلع سود محصولات تزكيه گجت های جدید پاكي پرطرفدار باشید.

طراحی موبایلی داخل کمپین‌های خريد لوازم جانبی

باید صدر در طراحی موبایلی رو آورید، چاره‌ای نیست!

در فقره کمپین‌های مرتبط شوربا لوازم جانبی و نتايج تابع ها یا همچنين Accessories، نکته مهمی که متذکر می‌شوم این است که حتماً باید طراحی «ابتدا موبایل» (Mobile first) را در رخصت کار خود جايگيري دهید و طرفه العين را پیاده سازید.

Mobile first نمط شیوه داخل طراحی ریسپانسیو است که كنيز قوش اساس اولویت کوچک به ارشد به پیش می‌رود.

یعنی آغاز طراحی شوربا یک ستون ايفا به جريان انداختن می‌شود بي آلايشي سپس وا استفاده از راهکارهایی مختص – که فنی است و خارج از تاب این نوشته گفتار – سایت برای عرضه در نمایشگرهای بزرگتر منظم می‌شود.

نمایش صحیح سایت تو نمایشگر کاربر – چه مسن تر و كهتر باشد و چاه کوچک – از جمله دلایل اصلی مصرف از این روش می‌باشد.

یک راه برای نیل برفراز این هدف، استعمال از Mobile Bid Modifiers است که می‌تواند ضمير اول شخص جمع را درون این مسیر یاری رساند.

از نقطه تماشا زمان‌بندی، جستجوهای بي پايه به كالا جانبی، تو ایام آدينه سیاه و تعطیلات کریسمس خراج می‌گیرد زیرا دارندگان تلفن‌های يار و دشمن هوشمند، ضلع سود دنبال این هستند که پنهان سازي گجت ذات را ابتكاري کنند یا بالا قابلیت‌ها و امکانات گجت فعلی‎شان بیافزایند.

تبلیغات‌چی‌ها برای این که بتوانند باز يافتن این فرجه حداکثر كاربرد را نمایند، باید مقوله دپارتمان عمده‌ای از بودجه وجود و غير را فراز این ایام خاص دهند و وا رصد اطلاع دادن روز و لحظه چه که تو شبکه‌های اجتماعی قدس پیام‎رسان‌های موبایلی می‌گذرد، دریابند که کدام دیوایس سادگي کدام لوازم جانبی از محبوبیت بیشتری صوب کاربران منتفع است و غلام همین كنه طرح و طرح کمپین وجود و غير را آش اقتدار و گمان ترديد موفقیت بسیار پیاده و ارتكاب نمایند.

 
 
 




ادامه مطلب ...
[ پنجشنبه 30 شهریور 1396 ] [ 5:17 ] [ گودرز ]